Hylo-Gel 10 ml sú intenzívne zvlhčujúce očné kvapky, obsahujúce vysoko viskózny roztok hyaluronátu sodného, ktorý sa nachádza v oku a v iných častiach tela. Táto látka má zvláštne fyzikálne vlastnosti- na povrchu oka vytvára rovnomerný, stabilný a dlho zostávajúci zvlhčujúcí film.Vďaka týmto bioadhezným vlastnostiam rohovka a spojivka spoločne s prirodzenými slzami majú ideálne klzké prostredie na mrkanie.Trvalé alebo silnejšie potiaže sa zmiernia a oko je chránené pred podráždením.Regenerácia povrchu oka vyžaduje stálé a dostatočné zvlhčovanie. Používáním prípravku Hylo-Gel bude rohovka a spojivka dlho a vytrvalo zásobovaná vlhkosťou, takže fyziologické hojenie môže optimálne prebiehať.Vzhľadom k tomu, že Hylo-Gel neobsahuje žiadnu konzervačnú prísadu, je všeobecne výborne znášaný . Naviac neobsahuje fosfáty - týmto je zamedzené možným komplikáciám s tvorbou usadením na rohovke.Hylo-Gel má dobrú znášanlivosť so všetkými druhmi kontaktných šošoviek.
Veľkosť balenia (ml) | 10 | Doba použitia po otvorení balenia (mesiacov) | 3 |
---|---|---|---|
Výrobca | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Zloženie roztoku | 1 ml roztoku obsahuje 2 mg hyaluronátu sodného, citrátový pufr, sorbitol a vodu |
Veľkosť balenia (ml) | 10 | ||
---|---|---|---|
Doba použitia po otvorení balenia (mesiacov) | 3 | ||
Výrobca | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Zloženie roztoku | 1 ml roztoku obsahuje 2 mg hyaluronátu sodného, citrátový pufr, sorbitol a vodu |
Telefón: +421 232 101 085
E-mail: info@k-sosovky.sk
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Česká republika
Cookies sa používajú na ukladanie vášho nastavenia a preferencií, analýzu návštevnosti našich stránok, sprostredkovanie funkcií sociálnych médií a na personalizáciu obsahu a reklám. Informácie o používaní našich stránok tiež zdieľame s našimi partnermi z oblasti sociálnych médií, reklamy a analytikov.
Technické cookies Tieto cookies sú potrebné pre Váš pohodlný nákup a správne fungovanie e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pre reklamu vo vyhľadávaní, bannerovú reklamu, YouTube reklamu, retargeting, meranie konverzií. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pre zisťovanie správania sa užívateľa na stránke, za účelom návrhu lepšieho rozvrhnutia, funkcionalít a ďalšieho vylepšovania stránok, profilovania užívateľa a zacielenia personalizovanej reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pre instantnú komunikáciu s klientom |
|
Seznam.cz Retargeting pre lepšie zacielenie reklamy. |
|
Facebook Slúži na lepšie zacielenie reklamy v rámci reklamnej siete Facebook |