Hylo-Care 10 ml je sterilný roztok obsahujúci kyselinu hyaluronovú, ktorá je látkou telu vlastnou. Vyskytuje sa v oku a i v iných častiach tela. Vďaka tomu má schopnosť vytvárať rovnomerný, stabilný a dlhodobo zostávajúci film na povrchu oka, ktorý sa neodplavuje ani nezhoršuje videnie. Tak dokáže rýchlo odstrániť pocit pálenia, suchého oka, alebo cudzieho telieska v oku. Naviac obsahuje dexpanthenol patriaci do skupiny B-vitaminov. Táto zložka silno viaže vodu, čím oko príjemne osviežuje a úplne podporuje zvlhčovacie schopnosti hyaluronátu sodného. Hylo-Care neobsahuje konzervačné látky a je bezpečný z hľadiska dlhodobého kvapkania. Hylo-Care je vhodný pri nosení kontaktných šošoviek mäkkých i tvrdých, pretože pri jeho používaní nedochádza k tvorbe usadenín na povrchu šošoviek.
Veľkosť balenia (ml) | 10 | Doba použitia po otvorení balenia (mesiacov) | 6 |
---|---|---|---|
Výrobca | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Zloženie roztoku | 1 ml roztoku obsahuje 1 mg hyaluronátu sodného, dexpanthenol, dihydrogenfosforečnan sodný x 12 H2O, dihydrát hydrogenfosforečnanu sodného, sorbitol a vodu |
Veľkosť balenia (ml) | 10 | ||
---|---|---|---|
Doba použitia po otvorení balenia (mesiacov) | 6 | ||
Výrobca | Ursapharm spol.s.r.o. | ||
Zloženie roztoku | 1 ml roztoku obsahuje 1 mg hyaluronátu sodného, dexpanthenol, dihydrogenfosforečnan sodný x 12 H2O, dihydrát hydrogenfosforečnanu sodného, sorbitol a vodu |
Telefón: +421 232 101 085
E-mail: info@k-sosovky.sk
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Česká republika
Cookies sa používajú na ukladanie vášho nastavenia a preferencií, analýzu návštevnosti našich stránok, sprostredkovanie funkcií sociálnych médií a na personalizáciu obsahu a reklám. Informácie o používaní našich stránok tiež zdieľame s našimi partnermi z oblasti sociálnych médií, reklamy a analytikov.
Technické cookies Tieto cookies sú potrebné pre Váš pohodlný nákup a správne fungovanie e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pre reklamu vo vyhľadávaní, bannerovú reklamu, YouTube reklamu, retargeting, meranie konverzií. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pre zisťovanie správania sa užívateľa na stránke, za účelom návrhu lepšieho rozvrhnutia, funkcionalít a ďalšieho vylepšovania stránok, profilovania užívateľa a zacielenia personalizovanej reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pre instantnú komunikáciu s klientom |
|
Seznam.cz Retargeting pre lepšie zacielenie reklamy. |
|
Facebook Slúži na lepšie zacielenie reklamy v rámci reklamnej siete Facebook |